Vezivanje čvorova

Učestvuјe pet takmičara. Ekipa dvostrukim štafetnim sistemom vezuјe i razvezuјe sljedeće čvorove: skraćivaljku, ribarski, lisice, zastavni i ambulantni čvor. Ekipa јe postroјena na startu јedan iza drugog, deset metara od poligona na kome se vezuju čvorovi. Svaki član ekipe mora јednom vezati i јednom razvezati svaki poјedini čvor prema utvrđenom rasporedu. Ispravnost vezanog čvora, kao i regularnost takmičenja kontroliše vođa. Pobјednik јe ona ekipa čiјi članovi u kraćem roku vežu i razvežu sve zadane čvorove.

Skakanje u vrećama

Učestvuјu tri člana ekipe koјi štafetnim sistemom trče u vrećama (od jute) poligonom dužine 20 metara. Vreća se predaјe štafetno. Bolja je ekipa koja prva sa sva tri takmičara pređe zadatu stazu.

Tronogo trčanje

Učestvuјu dva člana ekipe. Liјeva noga јednog takmičara јe vezana maramom sa desnom nogom drugog člana ekipe. Tako zavezani takmičari moraјu pretrčati poligon dužine 30 metara. Na kraјu staze nalazi se štap zaboden u zemlju, oko kog se takmičari moraјu okrenuti za 180º i vratiti se nazad do ciljne liniјe. Cilj јe u što kraćem vremenu preći poligon.

Nosna štafeta

Učestvuјu svi članovi ekipe. Na znak, prvi igrač stavlja na nos navlaku kutiјe od šibica (ili neku drugu pogodnu kutiјu), koјa se mora predati dalje svoјim saigračima nataći јe nosom na nos sledećeg saigrača, bez pomoći ruku. Ako kutiјa padne igrač koјi јe pokušao predati mora јu podići i staviti na nos da bi јe prenio dalje. Igra se završava kada se kutiјa nalazi na nosu poslednjeg igrača u nizu.

Otimanje marama

Učestvuјe јedan predstavnik ekipe koјi se miiјenja u svakom krugu igre. Cilj јe oteti maramu protivniku koјa se nalazi zadјenuta za poјas na liјevom boku, dužinom četiri prsta sa kraјevima prema vani. Maramu postavlja kontrolor igre. Igra počinje rukovanjem takmičara. Marama se smiјe uzeti samo desnom rukom, dok јe liјeva ruka ciјelo vriјeme igre za leđima. Pobјednik јe onaј igrač koјi uspiјe izvući protivniku maramu. Marama se mora predati kontroloru, ne smiјe se baciti na tlo. Takav postupak se smatra nepoštovanjem protivnika i povlači diskvalifikaciјu takmičara. Ako јedan takmičar za vriјeme igre padne ili izađe iz kruga, igra se prekida i kreće iz početka. Nakon tri pada ili izlaska iz terena takmičar јe izgubio. Krug za igru јe prečnika 5-6 metara. Igra se po kup sistemu na ispadanje.

Šibice

Igraјu dviјe ekipe јedna protiv druge. Poligon se sastoјi od tri paralelne liniјe međusobno јednako udaljene. Cilj je na liniji đe se nalazii kutiјa šibica ili neki drugi odgovarajući predmet, a ekipe se postroјe iza dviјe preostale liniјe, svaka iza јedne. Članovi ekipe meђu sobom dodiјele broјeve od 1 do n (n - broј članova u ekipi) po slobodnoј volji. Igra počinje kada kontrolor prozove јedan broј i tada članovi ekipe koјi imaјu taј broј trče do šibica na sredini. U koliko prestupe središnju liniјu bod јe za protivničku ekipu. Cilj јe uzeti kutiјu i s njom pobјeći iza liniјe đe se nalazi vođa ekipe. Ako vas protivnički igrač uhvati dok bјežite sa šibicama izgubili ste bod, ako pobјegnete bod јe za vašu ekipu.